Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

City by city och WLC-avslutning

Kategori: Diet

Denna dag var fylld av Herbalifeaktiviteter; först ett möte med supervisorutbildning och vårt kommande projekt City by city.

Micke höll en jättebra supervisorutbildning! 👍 

Grymma Team Falköping - Nu kööööör vi!!!


Från mötet begav jag mig direkt till vår avslutning i WLC Viktutmaning Falköping! Det var såååå roligt att få se vilka fantastiska resultat mina goa och duktiga deltagare har skapat på 12 veckor. Under denna tid har de alla haft sina svackor, men de har tagit nya tag och kämpat på, och jag är såååå stolt över dem!!!! På deltagarnas eget önskemål ska vi fortsätta till hösten, och det ska bli såååå roligt att se vilka framsteg de kommer att nå innan året är slut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: