Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Projekt livsstil v. 29

Kategori: Diet

Veckans viktnedgång: - 1,6 kg.
Total viktnedgång: 33,0 kg.
 
Powerwalk/stavgång: 6 dagar / 34,5 km /  340 min.

Har haft mycket på gång den gångna veckan, vet inte riktigt vart tiden tar vägen!
Då en har ovanan att väga sig dagligen ser en ju alla små pendlingar på vågen, och denna vecka har det verkligen gått upp och ner, men huvudsaken är att det slutade på - !
Är annars nöjd med veckans resultat, såväl träningsmängden (även om jag satsar på bättre resultat nästa vecka!), kosten och vågen :)

Påpekar som vanligt att detta "bara" är ett delmål; den vikt jag måste nå inför mun ryggoperation (och som både läkaren och dietisten tyckte var lite väl optimistiskt). Därefter är mitt privata mål ytterligare 20kg - just nu känns det som en barnlek, för jag är på gång! 👍✌️💪💪👊

Har laddat ner en "börja jogga- app", så nu ska jag successivt börja jogga också, utan inflammationer i hälsenor och benhinnor! 👍
Planen är att fram emot hösten börja styrketräna igen, och bygga lite muskler på denna kropp, och som en försmak inför detta har jag anmält mig till en 4 veckors fit camp! Det ska bli oerhört spännande, fasar dock inför kroppsscanning och mätning som ingår..:( Får försöka fokusera på det som en utgångspunkt, och intressant upplevelse! Som en klok vän sade så vad siffrorna än kommer att visa så har de ju varit såååå mycket sämre! Det är nu det hade varit intressant och roligt att ha de riktiga ursprungssiffrorna!



Ja, jag veeeet att det blir mycket Projekt livsstil nu, men det är så mitt liv ser ut- jobb, träning och lite häng med goda vänner och familj! 👌

Kommentarer


Kommentera inlägget här: