Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Projekt livsstil v. 15

Kategori: Hälsa

Veckans viktnedgång: 1,0 kg
Total viktnedgång: 21,9 kg.
 
 
Promenad: 33,5 km / 7 dagar / 370 min.

Veckan har varit bra; jag har ätit betydligt mer (och tyvärr även mer onyttigt) än föregående vecka, och ändå fått ett alldeles utmärkt resultat. Jag har promenerat varje dag, men minskat sträckan de dagar jag har haft mer ont, och det har fungerat helt OK. Har inte simmat någonting den här veckan, på grund av att mitt simkort gäller i grannstaden och jag har inte haft något ärende dit den här veckan. Nästa vecka kommer jag att åka dit flera gånger, har både läkarbesök och besök hos dietisten innan påsk, så då passar jag på att simma när jag ändå är där! Jag har fortfarande kvar min "gamla" vårdcentral, på grund av att jag lyckats hitta så bra läkare där, så då vågar jag inte chansa på att byta utan åker hellre några mil extra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: