Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Party Lite vernissage

Kategori: Party Lite

Efter mitt röjande och sorterande hemma var det dags att bege sig till Valhall  i Skövde, för vernissage/lansering av höstens alla fina nyheter från Party Lite.
Det var en jättetrevlig kväll, och jag hade med mig hela sex stycken av mina härliga värdinnor och gäster, vilket så klart är extra roligt - ett tack till ER, som förgyllde kvällen lite extra! :)

Tyvärr är inte min kamera hemma, så jag kunde inte ta några bilder - ni får boka en visning, så visar jag produkterna live istället..;)
Jag kan i alla fall säga som så, att det finns så många fantastiskt vackra produkter att man vill köpa hela katalogen och så många härliga nya dofter att man bara vill stänga in sig, krypa upp i soffhörnet under en filt med en bra bok och en kopp kaffe/te/varm choklad, tända en massa väldoftande ljus och bara MYSA.
Denna höst och vinter definitivt kommer att gå i Party Lites tecken - Välkommen hem!

Denna fina Sol lampett som jag vann på lotteriet var jag bara tvungen att ta kort på med mobilkameran, så ni får stå ut med att kvaliteten är dålig.



Den går också att hänga på väggen; varje liten cirkel där jag har ställt teljus (och den stora cirkeln med pelarljuset) är en spelgel, så den är jättefin på väggen också.

Eftersom Sol lampetten finns i sommarkatalogen, så går den fortfarande att beställa, om du som jag tycker att den är fin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: