Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Party Lites Höst- och vinterkatalog 2011

Kategori: Party Lite

Nu är den ute! Givetvis pratar jag om Party Lites nya höst- och vinterkatalog. Du kan titta på den Online här, eller lämna en kommentar så skickar jag den i pappersformat till dig.

Skriv även en kommentar, SMS eller mail om du vill bli min kollega i ett av världens bästa jobb och få produkter till ett värde av hela 4400 kr, vara värdinna för ett party nu när hösten börjar närma sig, eller om du hittar något fint som du vill beställa :)


NYHET! GloLite Pelarljus
GloLite, nu i doften vita snöbär! Tillgängliga både varje storlek för sig och som set.

NYHET! Randligt Pelarljus
Randiga pelarljus i doften pepparmint och söta plommon!

Doft för Mig – USB sticka & refiller
Doft för MIG: USB-sticka och 2-pack med doftrefiller att koppla in i din dator!

Exquisite Tofs med väldoft
Haka på Maria Montazamis favorittrend med "tassels", eller tofsar, som vi säger på svenska...
Nu med Exquisite väldoft som varar i 30 dagar!

Du hittar dessa och många mer fina, roliga, söta och alldeles... alldeles... underbara nyheter om du surfar runt en stund på Party Lites hemsida!

Kommentarer

  • kduqhkdex säger:

    I couldn't refrain from commenting. Perfectly written!|

    Svar: Thank you very much, it's very nice to hear that! :)
    Maritha

    2012-10-16 | 10:22:42
    Bloggadress: http://www.qopezubu.com

Kommentera inlägget här: