Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Terror på Travstreet

Kategori: Nöjen

Igår var vi på Halloweenfest hos goda vänner. Alla hade lagt ner mycket eftertanke, tid och omsorg på sina kostymer och det var ett bra tag sedan vi sågs så det var verkligen roligt att träffa alla! Värdparet hade även hittat på en mordgåta "Cluedo style", vilket var jätteroligt! Extra roligt var att jag vann, och först lyckades lista ut både vem mördaren var, vilket mordvapen hen hade använt och vart mordet begicks - där fick jag äntligen nytta av mina kriminologistudier! 😜

Jag vill tacka alla inblandade så hjärtligt för en fantastisk kväll! 💖

Jag gjorde det enkelt för mig, och såg ut nästan som vanligt...
Värdinnan var en fallen ängel.
Vi hade flera varulvar på plats.
Värden hade råkat illa ut. .
Sötaste skelettet!
Coola ungdomar!
Mor och dotter.
Fadern var en fånge på permis från Guantanamo!
Även tilltugget var oerhört väl genomtänkt och förberett med stor omsorg!
Kvastparkeringen hade några platser kvar.
Fina familjen!
Sötaste spöket!
Någon hade visst retat frugan...
Sötaste små bebisfötterna 💖

Kommentarer


Kommentera inlägget här: