Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Sköna söndag!

Kategori: Det dagliga livet

Denna härliga söndag har mestadels bestått av trädgårdsarbete,  sååå härligt och avkopplande men samtidigt energigivande!  👍 😄 


Trädgårdsmöblerna fick en lite annan placering,  för det har börjat komma prästkragar där det stod förut.

Blåbärsbuskarna börjar ta sig riktigt fint nu..

... och gör Björnbärsbuskarna också! 👍

Fröna börjar också gro fint! 😄

Jag passade på att elda lite skräp.

Jag såg även en liten rävunge, som var såååå söt!!! Hoppas att jag får se den igen (bilden är lånad, tyvärr hann jag inte fotografera)! 💖

Därefter var det dags för teamträff med härliga Team Falköping, och planering inför sommarens Fitclub Falköping - det kommer att bli superkul!! 💪💪

Ifrån mötet bar det direkt iväg till Ålleberg, där vi firade mor och farmor. 💖

Mys och bus med lilla bästisen blev det också 💖





Kommentarer


Kommentera inlägget här: