Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Markus Krunegård

Kategori: Musik

Ikväll var jag och Jennie på en helt underbar konsert med Markus Krunegård!!  💖💖
 
Förband var Sylvester Schlegel,  allmänt känd som trummisen i The Ark. Han var allmänt trevlig och småmysig.
 
 
Aaaand here he comes!  👌 🎤 🎶 
 
 
 
"Jag vet att det är utannonserat som en akustisk soloturne, och nu står jag här med en elgitarr och en kompis på scenen! Ni får anmäla mig till... Konsumentverket, eller nåt!"
 
 
 
 
 
 
 
"Det är först när man ger upp som det blir nåt nytt, 
När man släpper taget tar man steget.
Jag vet hur ont det gör när hoppet dör, 
Men askan är den bästa jorden.
Och även fast du inte tror det
Askan är den bästa jorden."
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: