Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Back in business

Kategori: Det dagliga livet

Första dagen tillbaks på jobbet efter semestern, och givetvis startade inte bilen imorse!!! 😞 Trots uppladdning av batteriet och provkörning igår kväll! Det blev att panikringa kära mor, som var snäll och kom och skjutsade mig till jobbet!

Det blev en "mjukstart", med telefonrådgivning på förmiddagen och mottagning på eftermiddagen. 

Vi hade planerat att jag skulle byta kontor. Anledningen till detta var att jag har tagit över ansvaret för 24-timmars blodtrycksmätningarna, och det programmet finns bara på en dator. Idag fick vi den briljanta idén att istället bara byta dator, och på så sätt fick jag ha kvar mitt stora, fina kontor! 👍 


Eftersom bilen inte startade så kunde jag tyvärr inte vara med på träningen ikväll, så det blev lite välbehövligt slappande istället. Jetlagen är mindre besvärlig än väntat, men jag skulle ljuga om jag sade att jag inte alls kände av den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: