Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Fångst!

Kategori: Det dagliga livet

Igår kväll flyttade jag på kattfällan; istället för på farstubron, och ställde den under fläderträdet.


Imorse var resultatet detta! Först var jag väldigt tveksam till om det verkligen var Teal'c; jag har aldrig sett honom så fluffig. Ju mer jag ser hur han beter sig, desto säkrare blir jag dock på att det är han. Han är ju dessutom 3/4 norsk skogskatt,  så det är inte konstigt att han blivit fluffig när han varit ute i kylan.

Har dessutom en kär vän och granne som är helt säker på att det inte finns någon annan gul katt i byn. 👍😻

Tillägg: nu är det verkligen inte längre någon tvekan om att det är min kära Teal'c som kommit hem, mycket lurvigare än förut! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: