Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Drömmar

Kategori: Det dagliga livet

I drömmarnas värld är verkligen allt möjligt! Jag drömde att jag besvarades av nageltrång, och av någon anledning så hade min kära far bokat vård åt mig - på en bilverkstad!!!  Jag tyckte att det var lite konstigt, men jag åkte dit, och de skulle operera min tå. Jag var lite orolig över om de verkligen hade lokalbedövning osv som behövdes, men fick veta att jag skulle sövas, och inte behövde vara orolig. De lade mig i vad som mest såg ut som en gynstol, och hissade upp mig på de där hissarna där bilarna hissas upp. Sedan kom mekanikern och skulle söva mig - Men först skulle han göra en tracheostomi, det vill säga ett hål i halsen som patienterna får vid långvarig respiratorbehandling! Detta skulle alltså en bilmekaniker göra, utan förvarning och utan någon form av bedövning!!! Det var då jag fick panik och började skrika och fäkta omkring mig. Han skulle göra det ändå,men till slut lyckades jag att ta mig fri. Det var då jag vaknade, halvt panikslagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: