Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vardagsmotion, oväntat besök och Fitcamp

Kategori: Projekt livsstil

Igår tog pelletsen slut i behållaren till pannan, och envis som jag är bestämde jag mig för att prova att fylla på själv! Det fanns en säck kvar inne i källaren, så den hällde jag i igår. Idag bestämde jag mig för att prova att gå in med de säckar som behövdes och fylla behållaren. Det slutade med att jag bar 7 säckar a 16 kg vardera in i källaren och fyllde pelletsbehållaren! Jag kände att det inte var så bra att redan ge mig på det, men samtidigt var jag Sååå nöjd och stolt över mig själv, att jag klarade av det!

Jag fick oväntat besök av en före detta arbetskamrat, och denna fantastiskt vackra bukett! 😄🌷🌷

Efter några timmars vila var det sedan dags för Fitcamp, och jag var med och tränade nästan hela passet! 👍😄💪💪



Kommentarer


Kommentera inlägget här: