Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Utflykt, möte och lunchpromenad

Kategori: Projekt livsstil

Idag var det dags att använda mitt färdtjänsttillstånd igen. Jag hade ett viktigt möte inplanerat, i före detta hemstaden. Både före och efter träffade jag på några vänner och bekanta som jag hann byta några ord med, vilket var såååå roligt! 😄

Efter mötet passade jag på att ta en lunchpromenad i väntan på hemresan.

Solen sken och vädret var fantastiskt vackert! Vår i luften, men vindarna var kalla!



Bygget går sakta men säkert, snart är det nya barn- och kvinnohuset verklighet!


Nu har jag en del att tänka över inom de närmaste dagarna, men allra först blir det till att vila innan det är dags för kvällens Fitcamp! Sov oerhört dåligt inatt; somnade först fram emot 06 på morgonen... 



Kommentarer

  • s p i n d e l t j e j e n säger:

    Vad roligt att träffa dig idag! Tyckte väl att jag kände igen dig ;)

    Svar: Tack detsamma! Jag tyckte väl också att jag såg ett bekant ansikte där på expeditionen! 😊
    Maritha

    2015-03-03 | 20:04:58
    Bloggadress: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här: