Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Praktisk grupptentamen

Kategori: Det dagliga livet

Idag var det dags för praktisk grupptentamen, vilket även var sista tillfället i skolan för denna kurs. Av någon konstig anledning var färdtjänsten planerad så att jag var på plats över en timme för tidigt (innan skolan ens öppnat!); inte så himla bra, med tanke på att dagen ändå är alldeles för lång för mig att befinna mig på stående, gående och sittande fot, utan att jag dessutom behöver extratid!


Som vanligt var det strålande väder, när en måste spendera dagen inomhus!

Underbara vårtecken! 

Helt färdig, men nöjd och glad efter en låååång men ganska rolig och lärorik dag i skolan!

Nu väntar viloläge resten av dagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: