Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Möte och pärldag

Kategori: Det dagliga livet

Mina sjukförsäkringsdagar tar snart slut, så idag var det dags för möte med Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Det gick bra, de var vääldigt månader om att jag inte ska börja jobba för tidigt, och var väl liiiite skeptiska till mina planer... 😜 Nåväl, en hör ju om så många som måste strida för sina rättigheter, så det är skönt att jag har så bra, empatiska och snälla handläggare på båda ställena!

Efter mötet passade jag på att åka en liten sväng till O'learys, där de hade pärldag till förmån för projektet Aldrig ensam , som syftar till att öppna upp och tala om psykisk ohälsa hos ungdomar.

Det blev några armband till förmån för projektet...

Vilket armband jag själv valde? Det finaste, rååååsa, så klart! 👍 😄 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: