Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Kvällstankar...

Kategori: Eftertanke



Avrundade kvällen med en telefonkonferens, med ett härligt och driftigt gäng från team Jönköping.  Under de kommande 90 dagarna är vi ett gäng som ska genomföra en utmaning, som egentligen består av en mängd utmaningar som vävs samman till en enda, stor utmaning! Det känns oerhört peppande och stimulerande att ha dessa underbara människor vad min sida, och jag VET att även om jag inte är helt på banan just nu så är jag bara strax intill, och snart med i matchen igen!


För övrigt så tror jag tyvärr att jag har överansträngt mig lite grand på sistone; muskelvärk i rumpa och ben viskar om det... 😞 Än så länge är det dock inte värre än att det går att ignorera! Får dock avstå eller minska min promenad imorgon; ska på ett spännande möte, och sedan är det ju Fitcamp igen på kvällen! 

Over and out, tack och godnatt ! 😴😴

Kommentarer


Kommentera inlägget här: