Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Sammanfattningar

Kategori: Projekt livsstil

Eftersom jag ligger i sjuksängen kan jag i mina vakna stunder roa mig med att göra en del sammanfattningar.

Totalt har jag under 2014 i träningssyfte gått, sprungit, simmat osv  hela 1239,55 km! Det är ju så långt att det nästan svindlar för tanken, särskilt om en väger in att jag inte började träna förrän i mars, och att det av olika anledningar inte har blivit så mycket som jag hade önskat i december! 

Jag har som sagt av olika anledningar inte kunnat träna som jag hade velat den senaste månaden, och det har satt sina spår på vågen. Istället för att gräva ner mig i det så väljer jag att istället fokusera på den enorma resa jag trots allt har gjort! Även om jag har en bit kvar så är 13-17 kg så mycket mindre än 55-60!!!

Utvecklingen från år till år ser ju helt ok ut, och i slutet av 2015 är min avsikt att det ska se ännu mer ok ut! 👍💪💪😄

Även om det har stått still den senaste tiden så har det inte gått alltför mycket åt fel håll, och jag tror att en måste stå still i perioder, för att kroppen och knopp ska hänga med i förändringen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: