Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Närhälsan

Kategori: Kroppen

Idag stod ett besök på Närhälsan på agendan, för fortsatt sjukskrivning i väntan på operation,  förnyelse av recept och allmän check-up. Min kära klippa till läkare, som jag hade i 1,5 år har tyvärr slutat och flyttat till en annan vårdcentral,  så det blev en ny igen. Hittills har jag dock haft tur med mina nya läkare också; de har lyssnat, trott på mig och varit förstående. Tror i och för sig att jag är en ganska "lätt" patient; många olika krämpor som jag själv har koll på, och en vilja att arbeta så mycket som möjligt. Att jag väntar på en stor operation gör ju inte heller det hela svårare för deras del...

Jag hoppas att dagens läkare blir kvar ett tag! 

Resten av dagen väntar en massa telefonsamtal till alla nya fitcamp -deltagare, och ett besök hos lilla farmor, för omläggning och lindning av hennes ben! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: