Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Lunchpromenad

Kategori: Projekt livsstil

Efter en god natts sömn och en lugn och skön förmiddag med en spännande bok så passade jag på att ta en promenad innan lunch.

Det var snöigt, isigt och halt men uppfriskande och skönt även idag.



När jag hade kommit nästan ett par kilometer ut i skogen hörde jag plötsligt en hund skälla frenetiskt, följt av ett skott och ännu mer hundskall - Jag hade hamnat mitt i ett jaktlag!!! Jag hade ändå börjat tänka på att vända, men behöver jag tala om att jag skyndade mig tillbaks "hem" i säkerhet efter det?! En hör ju med jämna mellanrum om hur människor blir skjutna i samband med jakt...

Innan dess passade jag på att njuta av naturen, och leka lite med mobilkameran!












Kommentarer


Kommentera inlägget här: