Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Egon...

Kategori: Projekt livsstil

Imorse vaknade jag till ett kraftigt snöfall och ett tjockt lager snö täckte marken. Under dagen övergick snöfallet successivt i regn, och snön försvann tyvärr lika fort som den kom.

Ännu en dag tillbringades i telefon, i coachsamtal med alla härliga nya deltagare i Fitcamp Falköping. 

Nu viner Egon runt knutarna. Just nu med maximalt 27,2 sekundmeters hastighet, som enligt rapporterna kommer att fortsätta att öka, innan det successivt åter minskar, fram emot morgonkvisten.

Det var motvilligt jag fick ställa in min kvällspromenad, men när SMHI och den lokala polisen samt räddningstjänsten uppmanar en att hålla sig inne så är det bästa att lyda; jag bor justerats allt på en stor slätt, där vindarna kan vara ganska kraftiga även i vanliga fall! För tillfället roar jag mig istället med Biggest loser via TV4 play, innan bädden och en god bok väntar.

Tack för idag, over and out! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: