Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Coachsamtal och fitcamp

Kategori: Projekt livsstil

Även denna dag bestod till största delen av coachsamtal via telefon, med nya fitcampdeltagare. Känns såååå kul att alla är så taggade och redo att genomföra en livsstilsförändring och bli sina allra bästa jag!!!

Det blev lunch hos farmor och farbror Göran, i samband med att jag var där och lindade farmors ben.

Ikväll var det så äntligen dags för första träningspasset på Fitcamp nummer 5 i Falköping.  Jag räknade till ca 70 personer i gymnastiksalen, så det var riktigt mycket folk. Det, i kombination med att vi hade en tidspress ut ur salen (Dancecamp huserar efter oss), och att det var första gången och många hade många frågor, gjorde att det var lite lätt rörigt emellanåt, men jag tror att det blev så bra det bara kunde bli, under omständigheterna. 

Jaja, bjuder väl på en nakenchock då, för första och troligtvis sista gången! 🙈🙉🙊
Det är just därför jag inte är heeeelt överförtjust i just mountainclimbern, men det är ju en bra övning, så det är bara att komma över komplexen och bjuda på sig själv! Som ni ser så har jag ju jäkligt bra fart på fötterna i alla fall!!! 👍 😄 💪 💪 

Nu i efterhand känner jag av ryggen en del, men inte värre än att jag vet att det kommer att vara bättre imorgon bitti, och bli bättre nu när träningen åter är igång, mer regelbundet! 👍 
Pass 5/100 #100passinnanmidsommar ✅

Nu är vi igång, och nu kööööör vi!!! 👍💪💪💪😄 Heja Herbalife, Heja Falköping!!! 🌿🌱

Kommentarer


Kommentera inlägget här: