Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Alltid glad???

Kategori: Eftertanke


Alltid glad??? 
Ja, det stämmer faktiskt att jag NÄSTAN alltid är glad nu för tiden (särskilt när jag är tillsammans med min lilla bästis)! MEN jag kämpar fortfarande med mina kroniska sjukdomar och andra saker i livet! Livet är inte någon dans på rosor för någon!

Det är OK att inte alltid vara pigg och glad! Det är OK att visa att livet ibland faktiskt suger!  MEN det är inte OK att stanna och frossa i den känslan hur länge som helst - efter ett tag är jag skyldig mig själv att ta några djupa andetag och tanka ny energi och glädje  igen!

Jag förtjänar att få vara den allra bästa versionen av mig själv - och det gör du också!! "Gå ut och var glad, din jävel!", som Ulf Lundell säger!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: