Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vilodag, shopping och coachsamtal

Kategori: Projekt livsstil

Dagen har varit relativt lugn, men ändå inte.

Mor och far bjöd ut mig på lunch, vilket var väldigt trevligt.  Därefter skjutsade de mig så att jag kunde passa på att besöka apoteket och shoppa lite välbehövliga saker på Maxi (Jag får inte köra bil på minst 6-8 veckor efter operationen, vilket komplicerar livet en aning när en bor på landet).


Därefter var det dags att börja ringa coachsamtal efter gårdagens infoträff för Fitcamp 6. Det verkar även fortsättningsvis bli en väldigt blandad, laddad och målmedveten grupp, vilket vi tycker är jätteroligt! 

Mina coachkollegor gjorde även de sina första samtal idag, och det verkar ha gått jättebra för dem, vilket är såååå kul!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: