Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Långsam förbättring, kliande sår och vinst

Kategori: Film

Jag känner fortfarande att jag blir lite starkare och har lite mindre ont för varje dag som går. Största problemet just nu är nästan att såret plus huden under förbandet kliar så extremt! Eftersom jag är känslig för häfta så lade de Cavilon, ett hudskyddande medel, under, men det blir ju ändå tätt under förbandet...

Idag var arbetsterapeuten hemma med lite fler hjälpmedel, så nu ska allt förhoppningsvis flyta på ännu bättre än det har gjort.

Det som är härligt är ju att jag trots allt orkar vara iväg på mina aktiviteter utan att bli alltför försämrad efteråt! Det är såååå roligt, och ger så mycket motivation och energi!

Bästa gänget!

När jag fick in min post idag så väntade ett pris i brevlådan! Jag har i en tävling på Instagram vunnit två biobiljetter till 50 shades of Grey från KappAhl,  och jag ska bjuda med mig bästa Jennie så fort jag är stark nog att orka sitta så länge!!!

Detta var ännu en ovanligt trevlig dag!
Tack och god natt, over and out! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: