Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Dagen d...

Kategori: Kroppen

Så var då den där dagen här, dagen då jag ska operera min rygg! Jag har faktiskt sovit över förväntan,  jag sov betydligt sämre natten innan jag skulle åka hit. Sköterskan var inne och väckte mig för en liten stund sedan, och kontrollerade blodtrycket, som var skyhögt för att vara mig (135/70) och temp (36,9). Jag har druckit min sista kopp kaffe (innan operationen), och nu väntar bara en sista dubbeldusch med bakteriedödande medel Descutan och Hibiscrub samt den där underbara katetern...

Nu sitter den där den ska...

Har väldigt ont just nu; nervsmärtor i ljumskar och lår. På ett sätt känns det ganska skönt; dem ska jag ju förhoppningsvis bli av med nu! 

Update kommer så snart jag börjar vakna till igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: