Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Dag två postoperativt, = Födelsedagen

Kategori: Kroppen

Det har varit dålig update här idag. Mor och far har varit här och gratulerat mig på födelsedagen med räksmörgås och semla. Det känns ju lite underligt att fira födelsedagen nyopererad på sjukhus, men det går bra!

Fick denna fina lilla födelsedagshälsning från Teal'c och lilla bästisen... 😄😍😍😍💖💖

I förmiddags blev jag av med de sista slangarna, och kunde komma upp och få på mig mina egna kläder - det var skönt! Jag har varit uppe och gått flera rundor med gåbordet (till och med provat lite i smyg utan stöd!), och de säger att jag ligger före i rehabiliteringen,  men att jag inte ska överanstränga mig utan komma ihåg att vila.

Jag fick lite nya mediciner igår kväll, och sedan dess har det fungerat bättre med smärtorna. 

Biggest loser på TV .

Jag passar på att pyssla lite med Herbalife när jag känner mig piggare; jag ska lägga in en ny beställning ikväll och har värvat tre grymma nya coachkollegor, som tillsammans med mig, Pia och Karin ska bygga vidare på vårt eget fantastiska team Falköping!!! 😄💪💪

Kommentarer


Kommentera inlägget här: