Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Dag ett postoperativt, del 2

Kategori: Kroppen

Fick efterlängtat och mycket uppskattat besök av kära mor och far. Även om allt har gått väldigt bra så är en trots allt väldigt liten när en har genomgått en stor operation...

Har tyvärr haft väldigt ont ikväll igen, men nu börjar smärtlindringen ge effekt. Ligger och försöker att fokusera på min ljudbok, för att ha något annat än smärtan att tänka på, och lite senare är det ju Biggest loser på TV.  👍😄

Konstigt att blåmärket efter den gröna PVK :n fortsätter att fylla på sig... Det beror väl på att jag ligger på handen ibland, och kanske har stött emot någonstans.

Har varit uppe och gått ganska mycket med gåbordet idag, det fungerar faktiskt över all förväntan! När jag ska sätta mig upp på sängkanten och när jag ska gå känner jag verkligen att jag har väldigt goda förutsättningar för det här. För ett år sedan tror jag helt ärligt talat knappt att jag hade klarat av att sätta mig upp på sängkanten själv!

Får otroligt många fina tankar och hälsningar via Facebook, Instagram och andra sociala medier. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket, att veta att så många tänker på mig och undrar hur det går!!! 🙏💖💞😘


Kommentarer


Kommentera inlägget här: