Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Nyårsfirande

Kategori: Det dagliga livet

Vi har varit en liten men mycket tapper skara som har arbetat på vårdcentralen dessa mellandagar. Det har faktiskt varit ganska mysigt. Alla är på extra gott humör, och det känns som om alla är lite extra glada och trevliga över jul och nyår!


Min grupp ansvarar för disk och fredagsfika denna vecka. Tyvärr var mina gruppkamrater lediga, så jag fick själv ordna lite nyårsfirande i förväg, så här årets sista arbetsdag!



Arbetskamraterna blev överraskade och glada, och verkade uppskatta mitt lilla försök att sätta guldkant på årets sista arbetsdag! 👍 ☺🎉🎉🎇🎆

Efter jobbet åkte jag iväg och köpte fyrverkerier, lyktor och bubbel inför det riktiga nyårsfirandet. Så här vackert var det nere vid torget då! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: