Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Påskmys och kvällspromenad

Kategori: Projekt livsstil

Lilla bästisen är superförkyld, för första gången i sitt 1,5-åriga liv, och då är det extra mysigt om faster kommer och gosar lite, och tar en liten tupplur tillsammans! 💖💖

Efter bästismys fick det bli en uppfriskande kvällspromenad, med en doft av vår!

Det känns faktiskt riktigt skönt att det är en röd dag imorgon också, och därmed ledigt! 

Gymmet jag är medlem på har utökat sina gruppträningspass, så nu har jag anmält mig till en massa roliga pass i veckan!!! Hoppas att det ska göra susen mot den trötthet som har smugit sig på de senaste veckorna. I och för sig så förvarnades jag om att jag kan komma att känna mig ovanligt trött i upp till ett år efter operationen, men frisk luft och träning kan ju inte skada!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: