Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Jobb, vila och Fitcamp

Kategori: Projekt livsstil

Infoträffen följdes av några timmars jobb som avrundades med planering av framtidens schema. Jag tror att vi fick till en bra och lagom upptrappning. 👍 

Därefter var det till att skynda sig hem för en timmes vila innan det var dags att bege sig in till sta'n igen, denna gång för Fitcamp. Vi är nu inne på sista veckan av camp #7 här i Falköping, #8 är en dagcamp och hade ju infoträff idag, och nästa vecka är det dags för infoträff inför Fitcamp #9! Jag måste verkligen säga att det rullar på fantastiskt bra, vilket är såååå roligt!!! 👍 😄 



Kan inte säga att jag är heeeelt nöjd med Deas bild på mig, men så ser den bistra sanningen ut just nu! Såååå skönt att jag äntligen börjar kunna röra mig hyfsat normalt igen! Tills vidare får jag försöka fokusera på annat än volangerna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: