Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Jobb och bästismys

Kategori: Projekt livsstil


En halvdags jobb, det går bättre och bättre för varje pass, och jag känner av nerverna i benen allt mindre.

Förkylningen är markant bättre, efter tre doser Rose-guard!!!


Jag hade just kommit hem när lillebror ringde och frågade om jag hade möjlighet att passa lilla bästisen en stund, vilket jag självklart gärna ville!


Myyyyys 💖💖💖

Har tyvärr haft mer ont i ryggen den här veckan, och idag känner jag även att jag är svullen i operationsområdet. Delvis beror det säkert på alla nysningar och hostan i samband med min förkylning, men jag är ganska säker på att det till största delen  beror på att jag gjort för mycket sit ups och liknande rörelser; det blir för stor påfrestning i ländryggen än så länge, så jag får helt enkelt undvika dem ett tag till, eller i alla fall minska drastiskt på dem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: