Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Hemtenta och vårmarknad

Kategori: Det dagliga livet

Förmiddagen ägnades åt intensivt författande av hemtenta. Det gick ganska bra; det var för en gångs skull en ganska rolig tenta. Nu återstår bara att invänta svaret...

Det var vårmarknad i Falköping idag, och jag hade ju planerat att dela ut goodiebags, som reklam för Fitcamp, Viktutmaningen och Herbalife.  Tyvärr slutade det dock med att de som skulle ha hjälpt mig avbokade, och själv vågade jag helt enkelt inte!!! Jag gick runt med mina påsar, men det blev inte så mycket mer..:/ Jag vågade inte alla fall fråga EN person, som vänligt sade tack, men nej tack när hon konstaterade att det var något "hälsogrejs". Jag konstaterade att de flesta marknadsbesökarna verkade vara ute efter att köpa karameller. Jag ger dock inte upp efter detta; nästa torsdag är det jag och mina teammedlemmar som ger oss ut och delar goodiebags!!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: