Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Liseberg och Ghost

Kategori: Nöjen

Jag har haft en svacka den senaste tiden; förkylningen har gått in på andra varvet och börjar sätta spår på mitt hjärta, och därmed min hjärna; är livrädd att bli lika dålig igen som jag var när jag fick svininfluensa, lunginflammation och struplocksinflammation!!! Mitt problem är ju inte att köra på, utan tvärtom att våga lyssna på kroppen och faktiskt vila när det behövs!


Därför var en dag på Liseberg i goda vänners lag precis vad jag behövde just nu; bara koppla av, umgås och ha kul! 💞





Jag och Annika lyxade till det med Ben&Jerrys medan de andra åkte karusell! 👌

Det var gött med en äkta Wienerschnitzel! 



I goda vänners lag!


"Det är Robin Hood jag vill ha!"
- Ni kan ju fundera i vad David gör, iklädd denna vackra tyrolerhatt...


Haha, bland annat dricker han öl!

Dags för Ghost - kvällens höjdpunkt!

Hårdaste fanet ever!!!







Tack och god natt, nya jackan - i storlek S, mitt herrskap! ✌️✌️💫🌟

Kommentarer


Kommentera inlägget här: