Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Läkarbesök och simning

Kategori: Sjukvård

Dagens läkarbesök gick bra, den nya läkaren var en ny, ung AT-läkare, som var väldigt rar och hade gott om tid avsatt. Min förra läkare hade ju dessutom gjort upp planeringen för mig, så det var väl ett ganska "lätt" besök. Tyvärr så kommer ju inte heller han att vara kvar för uppföljningen.

Efter läkarbesöket hade jag bestämt mig för att ge mig ut och springa på Billingen och/eller passa på att simma - jag har ju några gånger kvar på simkortet i gamla hemstaden. Efter läkarbesöket hade jag tyvärr ont i magen (har det oftare igen, sedan jag började dricka mjölkbaserad måltidsersättning; min mage är inte van vid mjölk), så jag kom fram till att jag inte skulle klara att springa. Jag hann ångra mig tre gånger och bestämma mig för att hoppa över simningen också - MEN jag ångrade mig igen FYRA gånger, och tog mig till slut till simhallen i  Arenan

Det är den där fjärde gången som utgör skillnaden mellan misslyckande och succé!

Det var riktigt skönt att simma när jag väl kom i, trots att radion var på så lågt att den inte hördes! 

Tänka sig att två kändisar motionssimmade samtidigt som jag också - både Johnny Depp och Jesus befann sig på Arenan ikväll! 👌😍😍😃

Nu är det dags att börja packa för KBK Hälsocamp - på torsdag smäller det!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: