Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

KBK Hälsocamp3 dag 3, del 1

Kategori: Hobbyfotograf


Kl: 06:00 - Pigga, glada och laddade inför morgonens träningspass!


PT Jill Sköldinger visar hur det ska gå till!

PT Johan Fredström visar hur det ska gå till!

Krigare krigar! Jag är sååååå stolt och lycklig över att plötsligt klara av att göra riktiga burpees, med hopp och allt - och det var till och med riktigt roligt - Det trodde jag aldrig att jag skulle kunna göra!!!

Underbara Nathalie Mattson berättade på ett oerhört starkt och gripande sätt om sin livsresa. Det var många tårar och snyftningar i bänkraderna!

Plötsligt kom hon in som en ´virvelvind och stentuff slavdrivare! Crosstraining med Elin Dollerup Karlsson var sanna mina ord ingen barnlek, men såååå underbart gött att faktiskt klara av det!!!

Heeelt slut i kroppen, men mentalt starkare än någonsin - Kör Bara Köör!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: