Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

KBK Hälsocamp dag 4, del 2

Kategori: Hobbyfotograf

Det här är vad jag kallar ett par riktiga kvinnoben; fulla av blåmärken efter stenhård träning! 💪💪👊


Eter lunch möttes vi av en fantastisk uppenbarelse nere i kanalladan. Jaqueline Gyllenberg - vilken kvinna! 👌💞 Jag älskar hennes sätt att så självklart inta rummet och förtrolla oss alla!

Med Jaquelines hjälp väcktes ännu mer tankar till liv hos oss, och det var många djupa och eftertänksamma samtal och reflektioner.


Efter en dusch var så stunden framme som vi alla önskat aldrig skulle komma - Stunden då det var dags för avslutning och avsked. Dessa två personer är så mycket mer än vad som syns på bilden; det är två änglar utan vingar, som lyfter, inspirerar alla i deras omgivning, och som hjälper till att förändra så många människors liv till det bättre, och nu är de dssutom nominerade att officiellt bli Svenska hjältar! 👌
All heder och kärlek till er, Slejman och Jessica - Jag är så stolt och glad över att ha fått lära känna er och ta del av er resa! 🙏💞

Avslutningsgroupie! ✌️

Efter en lång bilresa hem har jag landat i soffan. Trött, mör i hela kroppen och med en hel massa tankar och känslor som snurrar. Det kommer att ta ett bra tag innan jag helt landar efter den här upplevelsen. Det har varit intensivt och tufft både fysiskt och psykiskt, men heeeelt underbart! Alla dessa fantastiska människor; vilka krigare! Så många stora hjärtan, kloka hjärnor och starka pannben på en och samma plats kan inte skapa annat än ren magi! Jag är så glad, tacksam och stolt över att få vara en del av den här familjen (eller var det en sekt? 😜) - Ni är grymma, var och en av er!!! 💪💪👊

Kommentarer


Kommentera inlägget här: