Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

24fitcamp

Kategori: Projekt livsstil


Ikväll var första träningen på Fitcamp2 i Falköping, och även min första träning i egenskap av coach. Det kändes riktigt bra, jag känner mig hemma i min roll - jag har ju trots allt varit både aerobics-, step up och danstränare tidigare, och gått diverse utbildningar inom ämnet. Det som är roligt med just Fitcamp är ju helhetsperspektivet på hälsa, med både kost och träning.

En av "mina" nya deltagare berättade att hon sagt till min kollega att "Den där Maritha strålar ju verkligen - vilken energi!" Det är ju alltid fantastiskt roligt att höra, särskilt med tanke på att jag haft diagnosen ME/CFS ("kroniskt trötthetssyndrom"), som jag numera dock anser mig frisk ifrån! 👍😃✌️


Kommentarer


Kommentera inlägget här: