Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Ledig dag!

Kategori: Träning

Idag hade jag en välbehövlig ledig dag, och inledde den med att sova ut riktigt ordentligt!

Sedan kom lilla hjärtat på besök; hon och Teal'c fann varandra direkt. De har ju inte träffats så mycket, i och med att han varit på rymmen, men nu är de nya BFF:s... 😃😍😍

Jag, mamma och lilla hjärtat tog en tur på höstmarknaden. Det blev lite traditionsenliga marknadskarameller, och jag fick en ny väska av kära mor! 😃

Sedan blev det till att ta itu med några energitjuvar och försöka få lite välbehövlig nedvarvning innan det var dags för vår lilla promenadklubb, vi ökar sträckan lite för varje gång!

Eftersom jag var ledig fick jag uppdraget att köpa fredagsfika till jobbet tills imorgon. Jag fann bröd som verkade riktigt gott på marknaden, men sedan glömde jag helt bort att köpa pålägg!!! Jag får skynda mig att springa ner till ICA om jag har någon ledig stund innan fikat imorgon! 😳😳😳

Kommentarer


Kommentera inlägget här: