Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Kvällspromenad

Kategori: Naturen


Det blev en kvällspromenad ikväll med; jag måste ju få ihop mina steg till Närhälsans stegtävling! 😅😅

Det är verkligen heeeelt kolsvart ute nu, men då är det desto mysigare att plugga in en bra ljudbok i öronen och ta en promenad! 👌

Ikväll lyssnade jag färdigt på den pågående ljudboken (Allegiant, av Veronica Roth), och påbörjade en ny. Jonas Moström brukar alltid vara bra, så den blir nog spännande! 👍💫🌟

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Bra jobbat men jag hoppas du virar in dig i reflexer innan du ger dig ut i mörkret :-)

    Svar: Jajamensan! Reflexväst + reflexer på armar och ben och ett hängande SAMT ficklampa, så att jag ser vart jag går! 👍🌟🌟 Fast oftast möter jag inte en enda bil, här ute på min lilla runda 😅
    Maritha

    2014-10-13 | 21:29:25

Kommentera inlägget här: