Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

CLP-mässa i Vänersborg

Kategori: Hobbyfotograf


Idag stod en roadtrip på schemat; en tur till Vänersborg, där det var CLP-mässa idag, med intressanta föreläsningar om inkontinens, diabetes och nutritionsbehandling.

Vägen mellan Halle- och Hunneberg är verkligen helt fantastiskt vacker just nu!

Några av mina kollegor sade för någon vecka sedan att jag verkligen börjar se annorlunda ut i ansiktet nu, på den här bilden kan jag faktiskt se det själv! 😃



När en är på mässa och sitter i föreläsningar större delen av dagen så är lunchpromenaden extra viktig! 😃👍

Det blev en uppfriskande och skön promenad i ett stilla regn, och jag gick bara liiiiite vilse... 😅😜









Kyrkogårdsromantik...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: