Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

After work, 40-årsfirande och quizz

Kategori: Kroppen

En intensiv arbetsvecka och -dag skulle avslutas med After work, 40-årsfirande och quizz, så det var bara snabbt hem och byta om innan det var dags att åka igen!

Jag har inte längre mycket i garderoben som passar, så kvällens outfit fick bli de nya jeansen och en alltför stor top som jag inbillar mig än så länge bara är klädsamt baggy! Shopping får stå på schema om 13 kg! 👍😊

Jag hann inte ens slänga på något smink - det fick duga ändå!



Födelsedagsbarnet gratuleras med blommor och blader! 💐💐🎉🎉

Så här jublande glada blev det vinnande laget när de vann evig ära och 50% på notan!

De duktiga kollegorna, som kammade hem hela klabbet!!! 🎉🎉🎉






Efter en lång, intensiv,, rolig och supertrevlig dag säger jag tack och god natt! 👌😴😴😴

Kommentarer


Kommentera inlägget här: