Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

24fitcamp

Kategori: Projekt livsstil

Just nu har vi "bonusvecka" på vår Fitcamp; vi ligger mitt emellan två camps, men då har de som vill av våra "gamla" deltagare passa på att träna lite extra - de räknade snabbt ut att det innebar tre gångers försprång i bodyscanningen, jämfört med de kommande, "nya" deltagarna, så det nappade de glatt på!

Jag har infört lite extra squats på schemat, här är anledningen!

- och här... 😜😅
Min stackars rumpa är numera sorgligt lik den vänstra, men till nästa sommar hoppas jag att den i alla fall börjat likna den högra liiiiite mer!

Jag har verkligen fått två heeeelt underbara nya "coachkompisar" på Fitcampen - Det här kommer att bli gryyyyymt! Ta chansen och häng på du också - infoträff för nästa omgång är 8/10!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: