Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vårdcentralen och Zumbamarathon

Kategori: Träning


Förmiddagen tillbringades på vårdcentralen med lilla farmor. Inget allvarligt; de ville bara ta en titt på hennes ben.

På kvällen var det dags att prova på Zumba för första gången; lika bra att välja ett tretimmars Zumbamarathon, för att riktigt komma in i det! 😅💪💪👊


Ser ni mig på bilden? 😅

Det var riktigt roligt; mycket skaka roompaah! 👌 



Ett och annat battle blev det också! 😅

Hög på adrenalin, endorfinerna och livet! Jag var en av de relativ få som stannade kvar ända till slutet! En ovan känsla slog mig under passet; min kropp är numera mestadels relativt hård!!! Det har den nog aldrig varit förut! 😄💪💪👊 Även om jag fortfarande har lång väg kvar så var det en fantastisk känsla, och det slog mig plötslig hur långt jag faktiskt har kommit! 

Nu väntar duschen, följt av TV-soffan och någon spännande film!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: