Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Pay it forward!

Kategori: Projekt livsstil


Redo för inspirationsföreläsning i Tidaholm! 👍😄💃
Jag har inte förberett mig särskilt mycket; vad är där att förbereda - Det är ju mitt liv jag ska berätta om! Dessutom har jag ju berättat valda delar av min story förut, senast på uppstarten av 24fitcamp 4 i Falköping! 


Tack Robin för en mycket inspirerande berättelse, som jag kände igen mig mycket i! Det visar sig alltmer att vi har kämpat på liknande sätt, och gjort parallella resor. Jag är så glad att jag råkade träffa på dig och din mamma där i Billingebacken i somras, med Körbaraköörändainikaklet!!! 😊👍



Tack för en inspirerande förmiddag - Ikväll är det jag som tar mig i kragen och åker till gymmet!!! 👍💪💪👊

Kommentarer


Kommentera inlägget här: