Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Intensiv arbetsdag, lunchpromenad och värme

Kategori: Träning

Ytterligare en intensiv arbetsdag, med några tråkiga irritationsmoment, som jag dock försöker att släppa och lämna bakom mig!

Lunchpromenaden var uppfriskande och välbehövlig, och idag slapp jag undan regnet! 👍😃


Jag glömde visst att stänga av appen medan jag bytte in; riktigt så långsamt gick jag inte...

Jag har haft problem med värmepannan (igen), men nu är det åtgärdat, och jag har åter varmt och ombonat här hemma! Har varit förvånansvärt trött ikväll, så det blev ingen kvällsrunda alls idag. Planerar att ta en löptur imorgon, före eller efter informationsträffen för nya omgången av 24fitcamp!

Tack och god natt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: