Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

#24passpå24dagar

Kategori: Projekt livsstil


Givetvis hakar jag på denna grymma julkalender från Körbaraköörändainikaklet! 💪💪👊 

Såg att samma utmaning cirkulerar i flera andra forum för träning, hälsa och livsstil - Nu köör vi, ända fram till jul (och efteråt med)!!! 

Dessutom (eller som en hjälp på vägen) har jag hakat på denna "lilla" decemberutmaning, får se om den kan hjälpa mig att mot slutet av december klara av åtminstone EN ENDA armhävning på tå... 

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Om du vill klara armhävningar på tå har du här en två utmärkta övningar för att hjälpa till med det. Att göra armhävningar på knä (inte för jag vet om du gör det) har inte hjälpt mig någonting för att kunna göra "riktiga" armhävningar. Detta är däremot toppen =). https://app.videofy.me/lofsan/1264690

    Svar: De som vet säger ju att armhävningar på knä innebär "fel" vinkel om målet är att klara dem på tå..:/ Jag försöker dock att göra dem i så lik vinkel som möjligt!
    Ska definitivt kolla in det där - tack! 😊👍
    Maritha

    2014-11-30 | 23:56:15

Kommentera inlägget här: