Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

24fitcamp

Kategori: Eftertanke

Ikväll var det dags för första träningstillfället i den 4:e omgången av 24fitcamp i Falköping. Som vanligt var det ett härligt gäng, som har jättekul och kämpar stenhårt ihop - Det är så resultaten kommer!!! 😅💪💪👊
Heja Fitcamp!!! Heja Falköping och heja Herbalife!!! 💚

Det känns såååå trist att jag kommer att bli tvungen att göra ett träningsuppehåll efter min planerade stora ryggoperation, men jag tänker göra det så kort som möjligt! Så länge slipper de inte mitt gapande! 😁 Min tanke är att vara på plats och peppa, heja på och göra det jag kan så snart som möjligt efter operationen, och jag har ju en klar fördel av att vara i så förhållandevis god form inför den, jämfört med om den hade blivit av för ett år sedan!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: