Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Projekt livsstil v. 18

Kategori: Projekt livsstil

Veckans viktnedgång: 0,4 kg.
Total viktnedgång: 21,4 kg.
 
 
Promenad: 27,5 km / 6 dagar / 385 min.

Veckan har varit intensiv; jag har börjat på ett nytt jobb plus att examensarbetet skall lämnas in för en första granskning idag och att exet kommer och hämtar sina saker idag, så jag har varit tvungen att packa dem. Med tanke på allt detta tycker jag att jag har fått till både motion och mat väldigt bra. Jag har utnyttjat lunchrasten till en daglig promenad; på så vis har det i alla fall blivit någon form av motion även de dagar jag har haft svårt att få till det efter jobbet, även om det inte blivit så långt. Maten känns lättare att få till när livet blivit mer regelbundet. Jag har valt att förlägga min dagliga lagade måltid till lunchrasten, och kört med Nutrilett till frukost, på förmiddagen och på kvällen, och det har fungerat väldigt bra hittills.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: