Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Awesome lördag!

Kategori: Träning

Efter den utmärkta inledningen fortsatte lördagen på samma tema; blev inbjuden att grilla med bästa familjen, så jag passade på att låta bilen stå och ta en powerwalk dit!

Lyckades hålla mitt rekordtempo från förmiddagen! 

Me powerwalking - with a big smile on my lips! 

Föräldrahemmet anas lååååångt därnere...



Grill, mys och bus med bästisen! <3

Leabybacken - 2 km lång och betydligt brantare än den ser ut på bilden; här brukar lastbilar och bilar bli stående och inte ta sig upp på vintern! Jag lyckades hålla samma tempo som vanligt, och kände mig sedan så pigg i benen att jag tog en extrarunda på 2,5 km! 🙌🙌💪👊




Bättre lördag kan en knappt tänka sig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: