Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Trevlig kväll i fina vänners lag

Kategori: Det dagliga livet

Ikväll bjöd J&J in till middag; pulled pork stod på menyn, och till dessert hade David gjort kokosglass. Jag kan börja med att konstatera att allt smakade gudomligt, och fortsätta med att det var en oerhört trevlig kväll! 

En trevlig kväll i goda vänners lag var precis vad jag behövde just nu, och det var länge sedan jag skrattade så mycket!

Ett av många samtalsämnen var tonårskillen som nyligen blev tvångsinlagd på grund av sitt selfieberoende; han kunde inte gå till skolan eller något annat, på grund av att han var fullt upptagen med att ta tusentals selfies hela dagarna. Vad kan väl bättre illustrera det än - en selfie?! :D

Tyvärr satt det ingen ledsen katt på trappan när jag kom hem, som jag hade hoppats, men maten jag ställde ut innan jag åkte var i alla fall borta, så jag fyllde på med torrfoder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: